HPE 3Y Tech Care Basic Exchange Εξωτερικό RDX SVC
HPE Pointnext Tech Care Basic Service - Εκτεταμένο συμβόλαιο υπηρεσιών - ανταλλακτικά και εργασία - 3 χρόνια - επιτόπου - 9x5 - χρόνος απόκρισης: NBD - για P/N: C8S07A#A2S, C8S07A#ABH, C8S07A#ABJ, C8S07A#ACJ, C8S07A #AKY, C8S07A#ARS, C8S07B
Το HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) είναι μια υπηρεσία επιχειρησιακής υποστήριξης για υλικό και λογισμικό HPE (προϊόντα HPE). Το HPE Tech Care επιτρέπει στα τμήματα πληροφορικής να επικεντρωθούν στο να φέρουν κάτι νέο στην επιχείρηση αναζητώντας προληπτικά βελτιώσεις αντί να λύνουν προβλήματα αντιδραστικά. Η HPE Tech Care υπερβαίνει την παραδοσιακή υποστήριξη παρέχοντας άμεση πρόσβαση σε ειδικούς προϊόντων και παρέχοντας τεχνικές συμβουλές που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν τους πελάτες όχι μόνο να μειώνουν τον κίνδυνο, αλλά και να βρίσκουν συνεχώς τρόπους για να εκτελούν διάφορες εργασίες πιο αποτελεσματικά. Η υπηρεσία παρέχει πρόσβαση σε επαγγελματικούς τεχνικούς πόρους με εξειδικευμένες γνώσεις και επιτρέπει στους πελάτες να εξοικονομούν χρόνο αποφεύγοντας την ανάγκη απάντησης σε ερωτήσεις ως μέρος της αρχικής διάγνωσης του προβλήματος ή αξιολόγησης της καταλληλότητας για παροχές. Το HPE Tech Care υπερβαίνει την παραδοσιακή υποστήριξη με γενικές τεχνικές συμβουλές σχετικά με τη λειτουργία, τη διαχείριση και την ασφάλεια των υποστηριζόμενων προϊόντων.
Γενικές πληροφορίες
Συμπεριλαμβανομένης της υπηρεσίας: Ανταλλακτικά και εργασία
Τοποθεσία: Στη θέση του χρήστη
Πλήρης διάρκεια σύμβασης: 3 χρόνια
Χρόνος απόκρισης: Επόμενη εργάσιμη ημέρα
Διαθεσιμότητα υπηρεσίας: 9 ώρες την ημέρα / 5 ημέρες την εβδομάδα
Αναλυτικές πληροφορίες
Σέρβις και υποστήριξη: Εκτεταμένη σύμβαση υπηρεσιών - ανταλλακτικά και εργασία - 3 χρόνια - επιτόπου - χρόνος απόκρισης: NBD (απόσταση από την εγκατάσταση πελατών - 160 km) - διαθεσιμότητα: 9 ώρες την ημέρα (8:00 - 17:00) / Δευτέρα -Παρασκευή
Τεχνική υποστήριξη - τηλεφωνική συνεννόηση - 3 χρόνια - χρόνος απόκρισης: 2 ώρες - διαθεσιμότητα: 9 ώρες την ημέρα (8:00 - 17:00) / Δευτέρα-Παρασκευή
Πληροφορίες προϊόντος - πρόσβαση στη βάση γνώσεων - 3 χρόνια
Τεχνική υποστήριξη - απομακρυσμένη διάγνωση - 3 χρόνια
Τεχνική υποστήριξη - οπτική απομακρυσμένη καθοδήγηση - 3 χρόνια
Ενημέρωση νέας έκδοσης - 3 χρόνια
Εκτεταμένη σύμβαση παροχής υπηρεσιών - ανταλλακτικά και εργασία - 3 χρόνια - επί τόπου - χρόνος απόκρισης: 2 εργάσιμες ημέρες (απόσταση από το εργοστάσιο πελάτη - 320 km) - διαθεσιμότητα: 9 ώρες την ημέρα (8:00 - 17:00) / Δευτέρα-Παρασκευή
Πληροφορίες προϊόντος - ηλεκτρονική υποστήριξη - 3 χρόνια
Εκτεταμένη σύμβαση υπηρεσιών - ανταλλακτικά και εργασία - 3 χρόνια - επί τόπου - χρόνος απόκρισης: 3 εργάσιμες ημέρες (απόσταση από το εργοστάσιο του πελάτη - 480 km) - διαθεσιμότητα: 9 ώρες την ημέρα (8:00 - 17:00) / Δευτέρα- Παρασκευή{Language version} Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δεδομένα. {Media} Ψηφιακή/ηλεκτρονική έκδοση . {Version} Δεν υπάρχουν διαθέσιμα δεδομένα. {License Type} Πρόσθετη άδεια